Szybka rejestracja online - w 3 kliknięciach, 24h/7

Zakleszczające zapalenie ścięgna, nazywane także palcem strzelającym lub trzaskającym to choroba, w której na skutek konfliktu pomiędzy zgrubiałem ścięgnem zginacza a troczkeim pochewki zginacza dochodzi do wytworzenia objawy przeskakiwania palca.Najprawdopodobniej rozwój tej choroby jest kontynuacją wrodzonego przewężenia w obrębie wejścia do pochewki włóknistej ścięgna zginacza i wtórnego do tego zaburzenia odpływu chłonki ze ścięgna. W rezultacie powstaje guzek oraz stan zapalny. Zgięcie palca początkowo powoduje ból podczas zginania palca. Często ból ten lokalizowany jest w obrębie palca - czyli dalej niż rzeczywiście dochodzi do konfliktu (czyli na poziomie śródręcza) . W bardziej zaawansowanym etapi oprócz bólu podczas ruchu  zginania palca pojawia się objaw przeskakiwanial. W zaawansowanej postaci choroby wyprostowanie palca jest niemożliwe, dochodzi bowiem do całkowitego zakleszczenia, w wyniku czego pozostaje on w zagiętej pozycji. Tym samym schorzenie utrudnia wykonywanie codziennych czynności, ograniczając funkcjonowanie pacjenta.

Administratorem Twoich danych osobowych jest Delta Sport Clinic sp. z o.o. z siedzibą w Krakowie ul. Dworska 1b/1. Przetwarzamy Twoje dane osobowe zawarte w niniejszym formularzu, aby umożliwić Ci kontakt z nami poprzez zadanie pytania (podstawa przetwarzania danych to realizacja naszych prawnie uzasadnionych interesów administratora w postaci komunikacji z użytkownikami strony). Twoje dane będą przetwarzane nie dłużej, niż jest to konieczne do udzielenia Ci odpowiedzi, a po tym czasie mogą być przetwarzane przez okres przedawnienia ewentualnych roszczeń.
Podanie przez Ciebie danych jest dobrowolne, ale konieczne do tego, żeby odpowiedzieć na Twoje pytanie. Masz prawo do żądania dostępu do swoich danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, a także prawo wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, a także prawo do przenoszenia swoich danych oraz wniesienia skargi do organu nadzorczego.

Kliknij aby zapoznać się z pełną treścią obowiązku informacyjnego.

szpital Nowa ortopedia